bazska.hu Just an average guy with exceptional hair…

WOMM light

"Hangot ad az első magyar szájreklám közösség" - olvasom a sajtóközlemény címét, és örömmel nyugtázom, hogy végre valaki Magyarországon is felkarolja a szájmarketing és az ügyfélevangelizmus eddig mostohán kezelt ügyét.

Noha előzetesen nagyobb merítésre számítottam, a regisztráció végére világossá vált, hogy a Neo úttörő vállalkozása elsősorban a 14-18 éves korosztály véleményvezéreit igyekszik elérni.

A látványvilág és a névválasztás ehhez képest feljebb céloz. Míg az előbbi a retrohullámot lovagolja meg, kiegészítve az első generációs iPod spotjaira emlékeztető grafikai elemekkel, az utóbbit egyszerűen nem értem. Már nem magát a szót, hanem, hogy miért.

Az oldal által ígért exkluzív termékbemutatók egyelőre még váratnak magukra, bár a zenei részleg (az izlandi tinizenekar Sigur Róssal) már beindult.

Nagy kérdés, hogy ha én 14-18 éves véleményformáló lennék, hogy állnék az oldalt uraló erőltetett jópofasághoz, vagy a rögzített fórumtémákhoz. Tippem van...

Ha az oldal usability szarvashibáit, különös tekintettel a linkkezelésre, sikerül kiküszöbölni, aranyos játékszer lesz néhány unatkozó tininek.

Egyébként pedig érdemes lenne újragondolni, mert sokkal több van az ötletben!

Osztályzat: 2

Megjelent az Internben

Comments (0) Trackbacks (0)

No comments yet.


Leave a comment

No trackbacks yet.